Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zakzaadje to the limit(vrouw)| Balkonkweek | Studenten Budget

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zakzaadje to the limit(vrouw)| Balkonkweek | Studenten Budget

Korting op 420shop
    Hallo beste mensen,

Met weinig geld tot mijn beschikking heb ik uit een White Rhino zak een zaadje gehaald en gelijk geplant.

Met een verruimde overenthousiaste geest heb ik het zaadje gelijk in een potje gedouwd en niet meer naar omgekeken. Het potje
    was veel te klein en het was begin februari....

Gelukkig op tijd achter mijn fout gekomen, heb het fragiele en gestrekte plantje gelijk overgepot in een 7 liter pot
    met biologische potgrond(compost, veenmos en vulkanische steenstof) en verder nog wat kippenkorrels en kalk toegevoegd.
    Daarnaast was de zon nauwelijks te bekennen dus heb ik bij de action 3*20watt 2700k spaarlampen gehaald(7,50 totaal)

Ik heb de plant 1xgefimd en 2xgesupercropped en daarna, ongeveer 3 weken geleden, verduistert(van 8 tot 8) en gebeden voor een dochter. God was me gunstig gezind, want er werd inderdaad een dochter geboren!

Sindsdien heb ik regenwater opgevangen en om de dag goed water gegeven. Ook heb ik wat kruidenmest(6-5-10+3mg) toegevoegd. Ik geloof
    ongeveer 50cm hoog en 40cm breed):

Wat vinden jullie ervan? Tips/opmerkingen zijn meer dan welkom!

ps. sorry ik loop enorm de klooien met de foto's, hoe kan ik dit het best doen?
    Attached Files
    Last edited by wielewiet; 12 May 2015, 10:12. Reden: foto's in bijlage

Re: Zakzaadje to the limit(vrouw)| Balkonkweek | Studenten Budget

De eerste 3 foto's doen het, dus ik stel voor om de rest ook zo te doen ?

Maarre..op die 2e foto zie ik twee plantjes ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oke foto's werken nu allemaal als het goed is.

Klopt, ik heb nog een White Rhino zakzaadje ontkiemt die ik nu aan het LST'en ben en verder heb ik nog 2x Master Kush besteld en 1xSnow Ryder(AF)

Maar in dit verslag wou ik me graag focussen op de grootste; de White Rhino.

Comment

als je van klein potje over pot naar 11 liter minimum ik zet ik 30 liter mijn plant na 2 maand en heeft nog tot september te gaan dan is hij klaar om te drogen.
        image.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

en ik raad de zaadjes van royal queen seeds aan 25 euro voor 10 special queen zaden feminize 50% sativa 50% indica
        buitenkweek 2015

Comment

Aye, plantje ziet er prima uit.

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Wegens een teveel aan stress durf ik niet meer over te potten in de bloei.
            En bedankt voor de tip, maar ik geloof dat RQS niet meer verstuurd na de nieuwe growshopwet.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wielewiet View Post
              En bedankt voor de tip, maar ik geloof dat RQS niet meer verstuurd na de nieuwe growshopwet.
              Volgens mij nu weer wel
              Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

er zijn veel betere zaden. zou die tip van QnQ (wat hij in het klein geschreven heeft) eens doornemen
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ik heb wel plezier gehad van de Fruit Spirit van RQS, dat is gewoon een heerlijk rokertje! Maar dat is ook de enige soort die ik zou kopen van RQS
                  Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

ik heb nog geen problemen gehad met zaden bestellen bestel ook soms van sensi seeds maar vind bij mij persoonlijk de rqs beter van ontkiemen en voorplanten
                    ik ben nu met de speciaal queen en speciaal kush aan het kweken en 1 power flower van geur zitten ze al heel goed moet ik zeggen ben benieuwd naar eind rezultaat
                    buitenkweek 2015

Comment

Goed om te weten
                      Ik kijk eerst even naar het resultaat van de White Rhino en ben dan van plan een nieuwe ronde te beginnen.

Comment

veel geluk er mee post je ook regelmatig wat foto,s ?
                        greets ganjas
                        buitenkweek 2015

Comment

Inderdaad te lang geleden sinds mijn laatste update, dus bij deze. Vooral met het mooie weer is er veel vaart in gekomen. Ik presenteer:

De white rhino is bijna oogstrijp, ik kan de trichomen niet bekijken maar de haren zijn aardig bruin verkleurd. Ik ben erg tevreden over de dikte en de hoeveelheid toppen maar schrok een beetje dat alle bladeren vergeeld zijn behalve die bij de toppen. Is dat normaal zo op het einde v/d bloei? Ze heeft wel erg veel temperatuurverschillen en onregelmatige lichtregimes moeten doorstaan, heeft het daar iets mee te maken?
                          IMG_0254.jpgIMG_0262.jpg

Verder een beetje offtopic, maar de snowryder autoflower gaat ook lekker(hij groeit erg snel en mooi in de breedte, zonder voeding)
                          na 3 weken:
                          IMG_9940.jpgIMG_9947.jpg

1 week later:
                          IMG_0251.jpgIMG_0259.jpg

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Gr wielewiet

Comment

Wat zien ze er mooi uit man
                            Die white rhino staat er ook netjes bij vergeling van bladeren op einde van bloei niet veel van aantrekken.
                            En post je ook verslagje als je gaat drogen en foto van droge topen en hoeveel g je van plantje haalde en hoelang ze gestaan hebben.
                            Ik kweek met gefeminizeert zaad mss ook eens en auto er tussen zetten voor en vroeger oogstje
                            Greets ganjas
                            buitenkweek 2015

Comment

Bedankt

Goed om te horen dat de vergeling normaal is. Ik heb hem vandaag ijswater gegeven in de hoop op een dikkere laag thc. Ik denk dat ik hem nog een weekje laat bloeien.
                              ik ben ook erg benieuwd hoeveel gram er uiteindelijk afkomt en ik zal ook zeker de kwaliteit delen. Heb jij of iemand anders nog tips over hoe ik het beste kan drogen? De gehele plant ondersteboven hangen of per tak laten drogen? De bladeren, behalve die in de toppen, zijn toch al verdord of moet ik die nog wegknippen?

Ik zag vandaag dat mn autoflower al in bloei staat dus inderdaad een aanrader voor een simpel(ik laat hem lekker buiten staan en geef ook geen water/voeding) en snelle oogst.

Bedankt.

Gr

Comment

Bezig...
                              X